سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: علمدار را سرنگون نکنید/ Do not overthrown the flag holder

ارسال شده توسط بندیر :: 88/5/5:: 10:12 عصر

امام خامنه ای

درود بر شما و بر بندگان شایسته ی خدا
در سالروز میلاد علمدار کربلا، مطلبی را از زبان مولایمان حضرت آیت الله خامنه ای نقل می کنم تا شاید تلنگری باشد برای کسانی که جاهلانه و یا خائنانه در این چند روزه تمام توانشان را برای تخریب یکی از سربازان ولایت به کار گرفته اند و به جای کمک به این علمدار در نگه داشتن علم، دارند او و علم را با هم سرنگون می سازند..
ادامه مطلب...

| ارسال به فیس بوک | ارسال به 100 درجه کلوب |

:: و تاریخ تکرار می شود...

ارسال شده توسط بندیر :: 88/3/27:: 9:2 صبح

نمایش تصویر در وضیعت عادی

... اگر یک جایی عمل به قانون شد و یک گروهی در خیابان‌ها برضد این عمل بخواهند عرض اندام کنند،‌ این همان معنای دیکتاتوری است که مکرر گفته‌ام قدم به قدم پیش می‌رود،‌ این همان دیکتاتوری است که به هیتلر مبدل می‌شود انسان،‌این همان دیکتاتوری است که به استالین انسان را مبدل می‌کند. اگر قانون در یک کشوری عمل نشود ، کسانی که می‌خواهند قانون را بشکنند اینها دیکتاتورانی هستند که به صورت اسلامی پیش آمده‌اند یا به صورت آزادی و امثال این حرفها. اگر همه این آقایان که ادعای این را می‌کنند که ما طرفدار قوانین هستیم ، این‌ها با هم بنشینند و قانون را باز کنند و تکلیف را از روی قانون همه شان معین کنند و بعد هم ملتزم باشند که اگر قانون برخلاف رای من هم بود من خاضع‌ ام ، اگر بر وفاق هم بود من خاضع‌ام ،دیگر دعوایی پیش نمی‌آید؛ هیاهو پیش نمی‌آید.  (صحیفه امام خمینی جلد 14 صفحه 415) .
من باز به همه این آقایانی که می‌خواهند نطق کنند و اعلامیه بدهند و نمی‌دانم نامه سرگشاده بفرستند و ازاین مزخرفات، به همه اینها اعلام می‌کنم که برگردید به اسلام، برگردید به قانون ، برگردید به قرآن کریم ،‌ بهانه درست نکنید که اسباب این بشود که شما همه به انزوا کشیده بشوید. من به بسیاری از شما علاقه دارم و میل دارم که همه به قانون عمل کنند و همه در جای خود باشند و چنانچه این‌طور نباشد،‌ مسئله طور دیگر خواهد شد. (صحیفه امام جلد 14 صفحه 415). ادامه مطلب...

| ارسال به فیس بوک | ارسال به 100 درجه کلوب |

:: باشکوه ترین حضور

ارسال شده توسط بندیر :: 88/3/23:: 7:22 عصر

به نام خدا
درود بر شما و بر بندگان شایسته ی خدا
با توجه به مشارکت 85 درصدی مردم شریف ایران در انتخابات دهمین دوره ی  ریاست جمهوری اسلامی ایران که بعد از رفراندوم جمهوری اسلامی در 12 فروردین 1358 بزرگترین و باشکوه ترین حضور ملت شریف در طول عمر انقلاب اسلامی بوده و همچنین با توجه به کسب 62.63 درصد آرا توسط دکتر محمود احمدی نژاد در این انتخابات، برآن شدیم تا یک دید اجمالی بر نتایج انتخابات دوره های گذشته ی ریاست جمهوری داشته باشیم و عظمت این حضور باشکوه ملت که حتی در میان مدعیان دموکراسی درجهان نیز یک رکورد محسوب می شود را با یک دید مقایسه ای نسبت به گذشته به نظاره بنشینیم.

جدول مقایسه 10 انتخابات ریاست جمهوری
«سایز اصلی جدول»
بدرود.



| ارسال به فیس بوک | ارسال به 100 درجه کلوب |

:: رؤیای سبز اصلاحات !!! Green Dream of reformers

ارسال شده توسط بندیر :: 88/3/7:: 11:52 صبح

 رؤیای سبز اصلاحات !!!
رویای سبز اصلاحات
اندازه ی اصلی عکس



| ارسال به فیس بوک | ارسال به 100 درجه کلوب |

:: دستبندهای شفابخش/ Healing bracelet

ارسال شده توسط بندیر :: 88/3/3:: 3:0 عصر

دیشب حالش خیلی بد شد و با اینکه بارون شدیدی می‌بارید، همه‌ی همسایه‌ها توی کوچه جمع شده بودند... در آمبولانس را که بستند غم سنگینی روی دلم نشست و ناخودآگاه اشک‌هایم جاری شد... .
***
دستبندهای سبز

سید مصطفی پیرمرد باصفای محله‌ی ما، از سال‌ها قبل دچار ناراحتی قلبی بود، هیچ وقت هم راضی نشد عمل کنه، قرص و دوا هم اصلاً نمی‌خورد، با آن سن بالایی که داشت خروس خوان در مغازه را باز می‌کرد و تا دم غروب کاسبی می‌کرد، کاسبی که چه عرض کنم، گرفتاری مردم را حل می‌کرد، دختر و پسرهای جوون را بهم می‌رساند، اختلاف‌ها را برطرف می‌کرد، کمک مالی می‌رساند و هزار تا کار خیر انجام می‌داد؛ همه‌ی اهالی سید مصطفی را به آن شال سبز قشنگی که می‌انداخت می‌شناختند... می‌گفت سوغاتی کربلاست و بخاطر همان شال سبز است که تا حالا هیچ وقت برای قلبش دکتر نرفته. می‌گفت : شفا می‌ده... ادامه...

| ارسال به فیس بوک | ارسال به 100 درجه کلوب |

:: هشدارهای مهم رهبری به کاندیداها در کردستان/ Supreme leader's war

ارسال شده توسط بندیر :: 88/2/22:: 10:0 عصر

رهبری در سفر به کردستان 88
رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز (سه شنبه: 22/2/88) در اجتماع عظیم مردم کردستان، نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که مشغول تبلیغات و بیان دیدگاه‌های خود هستند را به انصاف، پرهیز از تخریب و توجه کامل به حق و صدق فراخواندند و افزودند: نامزدها گاه مسائلی خلاف واقع درباره اوضاع کشور و مسائل اقتصادی مطرح می کنند که مردم را نگران می کند و انسان نمی تواند باور کند که دادن این همه نسبت خلاف، از روی صدق و صفا مطرح شده باشد.
ایشان به نامزدهای انتخاباتی خاطرنشان کردند: کسی به گوینده اینگونه حرف‌های تخریبی که انشاءالله از روی اشتباه بیان می شود، دلبسته و علاقه مند نخواهد شد بنابراین نامزدهای محترم دقت کنند که با حرف‌هایی که بسیاری از آنها واقعیت هم ندارد افکار عمومی را تخریب نکنند.
حضرت آیت الله خامنه ای در ابتدای سخنان خود، انتخابات را از آزمونهای بزرگ ملی برشمردند و خاطرنشان کردند: حضور فعال و همه جانبه مردم در انتخابات ریاست جمهوری، مسئله ای بسیار مهم است و باعث افزایش آبرو و عزت ملی و تحکیم استقامت کشور خواهد شد و دشمن را از طمع ورزی، توطئه گری و فساد و فتنه، ناامید خواهد کرد.
ایشان افزودند: همه نامزدهایی که شورای نگهبان اعلام می کند صالحند اما نباید در مسئله مهمی همچون انتخاب رئیس جمهور به حداقل ها کفایت کرد بلکه باید با تکیه بر شاخص ها، از میان نامزدهای صالح، بهترین و صالح ترین نامزد را انتخاب کرد.
حضرت آیت الله خامنه ای، با یادآوری اینکه بنده نسبت به اشخاص هیچگونه نظری ابراز نمی کنم به تبیین شاخص های مهم انتخاب صالح ترین رئیس جمهور پرداختند و خطاب به ملت افزودند: کسی را برگزینید که درد کشور را بفهمد، درد مردم را بداند و از درد مردم احساس درد کند، با مردم یگانه و صمیمی باشد، ساده زیست باشد و خود و خانواده و نزدیکانش از فساد و اشرافی گری و اسراف دور باشند چرا که گرایش مسئولان به اشراف و تجمل آفت بزرگی است.



| ارسال به فیس بوک | ارسال به 100 درجه کلوب |

:: پیام امام خامنه ای به ابرقدرتها / Emam khamenei\s message to Sup

ارسال شده توسط بندیر :: 88/2/22:: 10:0 عصر

www.leader.ir

سلالة الزهرا(س)، نائب المهدی(عج)، امام خامنه ای(مد ظله)
امروز به برکت ملت هوشیاری مثل ملت ایران، نه آمریکا و نه بزرگتر از آمریکا قادر نیست حادثه ای مثل صلح امام حسن (علیه السلام) را بر دنیای اسلام تحمیل کند. اینجا اگر دشمن خیلی فشار بیاورد، حادثه ی کربلا اتفاق خواهد افتاد.



| ارسال به فیس بوک | ارسال به 100 درجه کلوب |

:: ارتباط با مصر Relationship with Egypt 2

ارسال شده توسط بندیر :: 88/2/22:: 10:0 عصر

درود بر شما و بر بندگان شایسته ی خدا
جوابیه ی دوم برای نظر برادر مهدی بختیاری:
با سلام
بهتر است بدانید که نه تنها مردم مصر بلکه اکثر مردم مسلمان آفریقا ،چه اهل سنت و چه فاطمی مذهب ، همه محب اهل بیت می باشند و در افریقا این مباحث شیعه و سنی بسیار کم رنگ است و نشان  دهنده ی این مدعا ریاست جمهوری کشور آفریقایی کومور می باشد که در سالهای نه چندان دور طلبه ی حوزه ی علمیه  ی قم بوده و هم اکنون اکثر اهالی کشورش(مجمع الجزایر کومور) سنی مذهبند..(البته عده ای هم وجود دارند که طی سالهای اخیر تحت تاثیر تبلیغات وهابیت منحرف شده اند).
البته بنده می دانم که به شوخی از صلاح الدین ایوبی با عنوان "معزز" نام برده اید که ایشان قاتل جناب سهروردی و جمع کثیری از علمای شیعه است ولی نمی دانم که این آمار 5 درصد شیعه و انقراض فاطمیون را شما از کجا آورده اید در حالی که سالهاست در کشور مصر و بعضی از کشورهای عربی مانند لبنان برای مجهول ماندن نسبتهای جمعیتی مذاهب مختلف که البته نشان دهنده ی رشد جمعیتی  شیعه نسبت به دیگر مذاهب  است، سرشماری رسمی ممنوع و غیر قانونی است.. برای پی بردن به این مطلب مطالعه ی کتابهای چاپ جدید و همچنین کتابهای  مرکز شیعه شناسی دانشگاه ادیان را به شما توصیه می کنم و برای پی بردن به میزان قدرت استراتژیک مصر در میان اعراب نیز می توانید از دوستانتان در مرکز دکترینال امنیت بدون مرز سوال بفرمایید و خود را از این بی اطلاعی که احیانا در اثر غوطه ور شدن در مباحث بی ربط است نجات دهید و تهمت بی سوادی و بی خبری به دیگران نزنید..
ضمنا شما حتی جانب ادب را هم در این مباحثه حفظ نکردید و این نوع بی صبری و پرخاشگری و توهین به طرف مقابل خود نشانه ی ضعف علمیست و چنانچه دوستان بحث را در وبلاگ بنده و شما پیگیری کنند حتما به آن پی خواهند برد.. روش بحث شما و این توهینهای ضمنی اصلا متناسب با شأن یک مومن و متعهد نیست.. و بنده هم بر همین اساس به جای جواب دادن به این توهین ها ، برای شما از خداوند طلب صبر در گفتار و رفتار می نمایم..
خدا همه ی ما را به راه راست منحرف گرداند..
والسلام



| ارسال به فیس بوک | ارسال به 100 درجه کلوب |

:: ارتباط با مصر

ارسال شده توسط بندیر :: 87/5/3:: 12:44 عصر

درود
در پاسخ به دوست خوبم مهدی بختیاری که مطلبی درباره ی ارتباط با مصر  نوشته بودند .
ما هم اکنون در جنگ به سر می بریم نه با یک کشور یا دو کشور که با تمام دنیای مادیگرایان.. و در جنگ طرفین درگیر در معرکه به دنبال کوچکترین نقاط اشتراک با دیگران می گردند تا بتوانند به این وسیله بر تعداد افراد خودی افزوده و موقعیت استراتژیک را به نفع طیف خودی تقویت نمایند.. و شاید این نکته براساس "الحرب خدعه" باشد..
ما در راستای ایجاد انسجام اسلامی در جهان باید تلاش نماییم و  در این مسیر هیچ یک از کشورهای اسلامی مستثنی نمی باشند زیرا در صورت عدم ارتباط دو کشور، ملتها ی دو کشور با هم مرتبط نشده و امکان تبادلات فرهنگی  وجود ندارد . حال اگر قرار باشد در میان کشورهای اسلامی با مصر به خاطر وجود یک دولت فاسد در آن ارتباط نداشته باشیم به زودی باید ارتباط خود را با بیشتر کشورهای عربی قطع کنیم زیرا اکثر کشورهای عرب دارای دولتهای هستند که اسرائیل را به رسمیت می شناسند و با آن ارتباط دارند و بعضی حتی هزینه هایی نیز برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران و حامیان آن به اسرائیل پرداخت می کنند..
لازم به ذکر است که مردم شمال آفریقا اکثرا محب اهل بیت (ع) هستند و به خصوص مردم مصر را اکثرا فاطمیون تشکیل می دهند که برای تولد امام حسین 10 روز جشن می گیرند و به کلی مردمی هستند دوستدار اهل بیت و ما با برقراری ارتباط با کشور مصر می توانیم از این ظرفیت بالقوه استفاده نموده و تفکر و ایدئولوژی شیعی را در جهان بست دهیم.
ما با برقراری ارتباط فرهنگی و اقتصادی با مردم  و جامعه ی مصر به عنوان کشوری که ادعای کدخدایی و بزرگی اعراب را دارد و تأثیرات زیادی می تواند بر دیگر اعراب داشته باشد، می توانیم به انسجام اسلامی (و البته نه اتحاد که اتحاد فقط در سطح ملی ممکن است) و در نهایت به تغییرات ساختارهای سیاسی و اجتماعی در مصر و بالتبع در دیگر کشورهای عرب امیدوار بود .. که این مقوله با وصفی که از جامعه ی مصری شد دور از انتظار نمی باشد.
حتی اگر چنین هدفی یعنی تغییرات ساختاری هم محقق نشد، حداقل توانسته ایم  به استراتژی چندین ساله ی اسرائیل برای ایجاد تفرقه بین دو قطب اصلی جهان اسلام یعنی جمهوری اسلامی ایران و مصر پایان داده و یک قطب نیرومند در برابر طیف کفر در جهان به وجود آورده و حداقل یکی از موانع ایجاد اتحادیه ی قدرتمند اقتصادی کشورهای اسلامی را برداشته و قدرت رقابت اقتصادی و در نهایت فرهنگی کشورهای اسلامی را چندین برابر کرده و می توانیم کشورهای اسلامی را به جایگاه واقعی خود در معادلات جهانی نزدیک کنیم..
در صورت برقراری این شرایط جمهوری اسلامی ایران می تواند با استفاده از فرصتهای امنیتی و اقتصادی به وجود آمده وظیفه ی اصلی خویش یعنی صدور انقلاب اسلامی به سراسر جهان و ایجاد دگرگونی در جهان در راستای آماده سازی جهان برای ظهور امام عصر را به خوبی انجام دهد .
نتیجه گیری :
به هر حال ما هنوز در مسیر دگرگونی و انقلابیم و در سایه ی رهبر فرزانه انقلاب به دستورات ایشان که بر مبنای حفظ عزت و با در نظر گرفتن مصالح زمان اتخاذ می شود گردن می نهیم.
بدرود.



| ارسال به فیس بوک | ارسال به 100 درجه کلوب |

:: امام زمان و انقلاب اسلامی

ارسال شده توسط بندیر :: 85/11/18:: 5:59 عصر

درود بر شما و بر بندگان شایسته ی خدا
و اما در ارتباط امام عصر عج و انقلاب اسلامی مطالبی وجود دارد که دو نمونه را در این جا ذکر میکنم.
یکی از علمای فاضل  نقل می کند: در نجف به خدمت امام رسیدم و خواستم امام را از ادامه انقلاب و مبارزه با شاه منع کنم. با امام صحبت کردم و نیم ساعت استدلال کردم که امام دست از مبارزه بردارد. گفتم : امام برجایتان بنشینید، صاحبخانه نمی تواند مستأجر را از خانه بیرون کند شما می خواهید شاه را از مملکت بیرون کنید. آنقدر استدلال کردم که مطمئن شدم امام راضی شدند. سپس امام با حالت آرامی جواب دادند: «یعنی نستجیر بالله امام زمان دروغ می فرمایند شاه باید برود؟»
روز 22بهمن 1357 از سوی حکومت، حکومت نظامی اعلام شد. امام هم دستور دادند روز 22بهمن مردم راهپیمایی کنند. و این قطعاً منجر به کشتار زیادی از مردم می شد. بعضی به آیت لله طالقانی مراجعه کردند که به امام بگویید راهپیمایی را تعطیل کنند. آیت الله طالقانی با امام تلفنی تماس گرفته و سپس منقلب می شوند. سپس می گویند: به امام اصرار کردم؛ ایشان در جواب فرمودند: اگر دستور من بود بله ولی اگر دستور امام زمان علیه السلام باشد بازهم اصرار می کنید نه.



| ارسال به فیس بوک | ارسال به 100 درجه کلوب |
<      1   2   3      >